Od 3 sierpnia sprawę w Urzędzie Skarbowym w Chodzieży będzie można załatwić wyłącznie po dokonaniu rezerwacji planowanej wizyty.
Wizyty można rezerwować od 21 lipca na 3 sposoby: przez internet
- na stronie www.wielkopolskie.kas.gov.pl, klikając w baner „Wizyta w urzędzie skarbowym - umów”,
- telefonicznie – dzwoniąc do naszego urzędu,
- osobiście - podczas wizyty w urzędzie w punkcie rezerwacji wizyt.
Możliwość elektronicznej rezerwacji wizyty jest już standardem w wielu instytucjach i wierzymy, że to rozwiązanie sprawdzi się również w administracji skarbowej. Wprowadzenie zasady, że bezpośrednio w siedzibie urzędu obsługiwani są wyłącznie klienci umówieni, to większy komfort dla samych klientów, którzy z wyprzedzeniem będą mogli zaplanować załatwienie swoich spraw podatkowych. Ograniczenie liczby osób równocześnie przebywających w urzędzie, to również większe bezpieczeństwo naszych podatników.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz