Ogólny zakres obowiązków (charakterystyka lub rodzaj wykonywanej pracy)
1) codzienne roznoszenie listów przygotowywanych przez Biuro Obsługi Klienta do adresatów z terenu miasta Chodzieży (podejmowanie próby skutecznego doręczenia korespondencji co najmniej dwukrotnie w następujących po sobie dniach roboczych),
2) codzienne dostarczanie korespondencji przygotowanej przez Biuro Obsługi Klienta do jednostek organizacyjnych, inspekcji i straży,
3) codzienne dostarczanie korespondencji przygotowanej przez Biuro Obsługi Klienta do urzędów i instytucji na terenie miasta Chodzieży,
4) dbałość o powierzoną korespondencję urzędową otrzymaną do doręczenia adresatom,
5) codzienne rozliczanie się w Biurze Obsługi Klienta z otrzymanej korespondencji urzędowej i zwrotek,
6) niezwłoczne poinformowanie stanowiska w zakresie prowadzenia Biura Obsługi Klienta o niemożności dostarczenia korespondencji urzędowej, oraz uzgadnianie zmiany sposobu dostarczenia ww. korespondencji,
7) codzienne dostarczanie listów do Urzędu Pocztowego, przygotowywanych do wysyłki przez Biuro Obsługi Klienta,
8) odbieranie dwa razy w tygodniu ze sklepu przy ul. Paderewskiego 2 zamówionej przez Starostwo prasy i dostarczanie do sekretariatu Starosty,
9) wykonywanie z własnej inicjatywy i bez odrębnych poleceń przełożonych wszystkich zadań i obowiązków określonych powyżej,
10) dostarczanie materiałów na posiedzenia komisji i sesje rady oraz organizowane przez Starostwo szkolenia,
11) dostarczanie materiałów do radnych na komisje i sesje rady przy jednoczesnej dbałości o dostarczenie korespondencji przygotowanej przez Biuro Obsługi Klienta do adresatów z terenu miasta Chodzieży, jednostek organizacyjnych, inspekcji, straży, urzędów i instytucji,
12) wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych wyższego stopnia.
StPr/22/0360
data rozpoczęcia pracy od 01.06.2022
wynagrodzenie od od 1 505 PLN