Zamknij

Który program lojalnościowy najlepiej się sprawdzi?

00:00, 04.10.2022 artykuł sponsorowany

Jeśli myślałeś nad tym, żeby wprowadzić dla swoich klientów program lojalnościowy, musisz wiedzieć, że jest to bardzo dobre rozwiązanie, ale pod warunkiem, że wybierzesz jego odpowiednią formę. Musi być on odpowiednio dopasowany do potrzeb odbiorców, aby ci chcieli w nim uczestniczyć i realizować regularne zakupy.

Dobry program lojalnościowy powinien dawać korzyści każdej ze stron

Za tak dużą popularność programów lojalnościowych, jaką można obecnie zauważyć w branży marketingowej, odpowiada to, że dają widoczne korzyści każdej ze stron. Uczestnicy takich programów chętnie dokonują regularnych zakupów u ich organizatorów, bo im się to po prostu opłaca. Ty samym stają się ich klientami na dłużej.

Jeśli zależy Ci na tym, żeby pozyskać jak największą liczbę klientów, którzy będą chcieli związać się z Twoją marką na dłużej, musisz zdecydować się na program lojalnościowy, który będzie dla nich odpowiedni. Do wyboru masz kilka opcji. Jedną z najpopularniejszych jest program punktowy. Jego szerszą wersją jest z program punktowo-rabatowy.

Być może Twoi klienci nie będą zainteresowani zbieraniem punktów. Dzieje się tak często, kiedy dana grupa zamiast nagród rzeczowych i rabatów do wykorzystania w przyszłości po uzbieraniu konkretnej liczby punktów, woli otrzymywać coś od razu po dokonaniu transakcji. W takim przypadku świetnym rozwiązaniem może okazać się program lojalnościowy typu Money-Back.

Gdzie możesz zgłosić się po dobrą strategię?

W stworzeniu odpowiedniego programu lojalnościowego niezbędne jest opracowanie właściwej strategii. W tym celu najlepiej jest zgłosić się do agencji, która zajmuje się tym na co dzień i wie w jaki sposób najlepiej badać potrzeby klientów oraz jak to przekłada się na działania marketingowe. Firmy tego typu na podstawie obserwacji konsumentów są w stanie stworzyć strategię, która sprawi, że program lojalnościowy będzie wykazywał się najwyższą skutecznością.

Wiodącą agencją, która zajmuje się przygotowywaniem strategii, a także projektowaniem i dalszą obsługą najróżniejszych typów programów lojalnościowych jest i360. Wiele w tym temacie można przeczytać na jej stronie internetowej.

Tym na co koniecznie powinieneś zwrócić uwagę w przypadku wyboru agencji jest to, żeby nie działała tylko i wyłącznie schematami. i360 zawsze tworzy programy, które odpowiadają potrzebom klientów, zapewniając im odpowiednie korzyści i jednocześnie stawia na formę spełniającą oczekiwania organizatora.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%