Zamknij

Co buduje plebiscyt Orły Stomatologii?

14:42, 24.08.2020 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 14:42, 24.08.2020

Plebiscyt branżowy Orły Stomatologii jest dedykowany dla lekarzy ambitnych, którzy naprawdę chcą rozwijać się w swoim fachu oraz wiedzieć jak ich pracę postrzegają pacjenci. W bezpośredniej relacji nie zawsze jest możliwe otrzymać realną opinię o wykonanych przez nas usługach z zakresu ochrony zdrowia jamy ustnej. Jednak organizatorzy plebiscytu mają na to swój sposób.

Plebiscyt Orły – co jest dla nas wymierne

Autorzy plebiscytu Orły Stomatologii uznali, że nic tak jasno nie opisuje kto jest najlepszy w mieście jak liczba. Jest to najbardziej wymierny sposób patrzenia na świat znany ludzkości. Słowa są bardzo trudne do jednoznacznej interpretacji, niewielkie jest też pole porównawcze między dwoma komentarzami. Czy można rozróżnić czy lepszy jest świetny stomatolog od fantastycznego? A może odwrotnie? To dopiero dwa słowa do porównania, a wypowiedzi zazwyczaj zawierają ich więcej. Stąd pomysł organizatorów, by odrzucić językowe dywagacje na bok i zająć się liczbami.

Orły Stomatologii – skąd pobieramy dane?

W plebiscycie Orły Stomatologii znaczenie mają oceny, które pacjenci mogą swobodnie wyrazić za darmo. Największym skupiskiem takich danych jest oczywiście Internet. Specjalnie opracowane automatyczne oprogramowanie Orłów co roku sczytuje je z serwisów typu Zumi, TripAdvisor, Facebook czy Google Maps. Taki zabieg nadaje również plebiscytowi większej transparentności. Jeśli tylko ktoś wyrazi takie życzenie, może sam sprawdzić czy faktycznie danej klinice stomatologów z Poznania przysługuje tytuł laureata.

Plebiscyt branżowy – co daje stomatologom?

Udział w plebiscycie Orły Stomatologii daje nam wymierne korzyści w postaci klarownego stanu zadowolenia naszych pacjentów. Wynik końcowy to średnia ważona z zebranych ocen. Istnieje więc możliwość wyrażenia go na skali (od 0 do 10) i porównania się z innymi gabinetami naszej branży. Laureatem plebiscytu zostają tylko Ci, którym uda się uzyskać nie mniej niż 8.0 punktów. Nawet jeśli nie zdobędziemy tegorocznego wyróżnienia – zawsze możesz wystąpić do organizatorów z prośbą o wyjaśnienie tego stanu rzeczy. Analiza wyników własnych oraz naszej lokalnej konkurencji daje rzetelny wgląd w nasze osiągnięcia na rynku.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%