Zamknij

W jaki sposób stać się rozpoznawalną marką?

00:00, 28.10.2022 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 14:38, 02.08.2023
pixabay pixabay

Wizerunek Twojej marki często jest różnicą między trwającą całe życie relacją z lojalnymi klientami a nie odkryciem w ogóle, ale budowanie niesamowitej marki nie dzieje się z dnia na dzień. Potrzeba czasu, aby dowiedzieć się, jak dotrzeć do odbiorców w najskuteczniejszy możliwy sposób. 

Skoncentruj się na opowiadaniu historii, a nie na funkcjach produktu 

Bez dobrej historii marki Twój produkt nie ma żadnej wartości wewnętrznej ani emocjonalnej dla Twoich klientów. Przeczytaj podobne historie na: https://polskie-interesy.pl.  

Chodzi o budowanie więzi międzyludzkiej z klientem, a nie reklamowanie dzwonków i gwizdów związanych z twoim produktem. Pamiętaj, że dobra historia musi być poparta doskonałym produktem. Nawet najzdolniejsi twórcy nie są w stanie zmienić postrzegania słabego produktu. 

Aby przetrwać próbę czasu, przekaz Twojej marki musi być zgodny z tym, kim jesteś jako firma. Nie łącz się z tym, co jest teraz fajne lub trendy. Zamiast tego skup się na tym, jak rozwiążesz prawdziwy i trwały problem dla swojego klienta. Niektóre z najbardziej „niefajnych” produktów mają najsilniejsze marki. 

Jak komunikować się z klientem? 

Twoje treści powinny koncentrować się na budowaniu relacji i pomaganiu klientom w podejmowaniu świadomych i przemyślanych decyzji. W ten sposób, kiedy wybierają Twój produkt lub usługę, dzieje się tak dlatego, że w rzeczywistości najlepiej pasujesz, co prowadzi do silniejszych i trwalszych relacji. Nie każda tworzona przez Ciebie treść powinna dotyczyć Twojego produktu lub prowadzić do sprzedaży bezpośredniej. Musisz zrozumieć swoją podróż klienta i gdzie wpasowuje się treść – dlatego powinieneś mieć udokumentowaną strategię. Dzięki strategii możesz stworzyć spójne doświadczenie marki we wszystkich swoich kanałach, co jest absolutnie niezbędne do długoterminowego wzrostu. 

Skoncentruj się na sieciach, które są odpowiednie dla Twojej grupy docelowej i zacznij korzystać z mediów społecznościowych. Bez względu na to, jak duża lub mała jest Twoja firma, około 67 procent konsumentów oczekuje kontaktu z Twoją marką w mediach społecznościowych. Dobra obsługa klienta w mediach społecznościowych jest bezpośrednio związana z rozwojem biznesu. Z raportu Aberdeen Group wynika, że firmy korzystające z społecznej obsługi klienta osiągają około 7,5 procentowy wzrost rok do roku (w porównaniu do 2,9 procent bez społecznej obsługi klienta), więc nie należy lekceważyć ich wartości. 

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%